11.8.2009

IRC-Galleriaan, jee jee jee

Toi otsikko ei oikeestaan liity mihinkään millään tavalla, mut olin tänään kaupassa ja jotkut pikkupojat kuunteli Aamupoikien IRC-Galleriaa puhelimesta ja laulo innoissaan "Hei, mä haluun naisii,haluun egonnostatusta,haluun olla jotain,haluun vähän arvostusta..."
Ne näytti ehkä 10-vuotiailta mut oli ne varmaa just sen 12-vuotta. Kauppareissun jälkeen se biisi on soinu mun päässä ja naureskelen vieläkin niille pojille :D





Mut joo,tänään oon käynyt salilla ja siivosin mun huoneen :) Vaikka mulla on pieni huone, sitä on kauheen vaikee pitää siistinä! Veikkaan että mun huone on viikon päästä taas kauhee kaatopaikka... Onneks ehdin vähän kuvailla huonettani,nyt kun se on vielä aika siisti.






Mietin kauheen kauan että mihin laittaisin noi mun kaulakorut, mut sitten päätin matkia Jonia ja laitoin ne roikkuu tollain tosta lampusta! Toi saa nyt kelvata vähäks aikaa, siihen asti kunnes keksin jotain järkevämpää.







Meiän entisessä kämpässä mun huone oli ihan tylsä valkonen, mutta nyt se on mun mielestä just kiva :)




Otin tänään kuvia mun laukuista, tai siis niistä joita käytän eniten. Viimeksi kun laskin mun laukut,niitä oli 97... Ja nyt varmaan vielä enemmän,koska ostan joka kuukausi uusia. Laukkuja ei koskaan voi olla liikaa!




Noista kolmesta käytän eniten tota keskimmäistä, sinne mahtuu aika paljon kaikenlaista vaikka se onkin noin pieni.




Tän Longchampin laukun oon saanut Jonilta joululahjaksi viime jouluna.



En varmaan tulis toimeen ilman näitä laukkuja! Käytän näitä koululaukkuina ja muutenkin. Käytän yleensä vähän isompia laukkuja, koska niihin mahtuu pitkähihanen/takki, ja jos ostaa jotain niin voi laittaa ostoksia laukkuun. Mun mielestä on rasittavaa kantaa jotain pikkupussia jossa on suunnilleen joku yks toppi :D



Fred Perryn laukku on kanssa tosi kiva,en vaan käytä sitä kauheen usein.
Calvin Kleinin laukkua käytän välillä koulussa,sinne mahtuu tarpeeksi kirjoja yms.



Tosta mustasta laukusta saa ton hihnan irrotettua, käytän sitä eniten juhlissa. Se sopii melkeen kaikkien asujen kanssa ja sinne mahtuu meikit, lompakko ja kännykkä :)
Muistan kun ostin ton pinkin laukun alennusmyynneistä, niin mun kaveri sano "etkai sä oikeesti aio käyttää tota laukkua ainakaan tosissas,se on ihan kauhee" :D
Mun mielestä se on just kiva!



Tän Guessin laukun sain Jonilta synttärilahjaksi. Toi on seeprakuvioinen tuolta sisältä,en vaan tajunnu ottaa kuvaa siitä.



Tääkin on Guessin laukku,ostin sen huhtikuussa. Kun näin ton ekaa kertaa,niin päätin että mun on pakko saada se! En kuitenkaan ostanut sitä heti,vaan palasin seuraavana päivänä ostamaan sen. En yleensä osta mitään kauhean kalliita vaatteita/laukkuja, koska mielummin ostan vaikka monta halvempaa paitaa kun yhden kalliin...



Joni toi mulle tuliaiseksi Berliinistä tämän Guccin pikkulaukun.



Billabongin laukku Australiasta, tää mulla on yleensä mukana salilla :)



Moni on toivonut niitä noloja/hassuja juttuja Jonista, voisin kertoa pari sellasta!
Nää kaikki on siis tapahtunut joskus kun oltiin nuorempia.

Mä olin 2-vuotias ja Joni 4-vuotias, me riehuttiin sohvalla ja Joni yritti vetää mut sen sohvan selkänojan yli, niin se roikotti mua kädestä ja multa meni olkapää sijoiltaan! Ei se varmaan sillon naurattanut kauheesti, mut nyt naurattaa.

Ja kun Joni oli ehkä 3-vuotias, se vihasi lääkkeitä. Sitten kun se oli kipeä, ja sille määrättiin jotain yskänlääkettä eikä Joni halunnut ottaa sitä, se valehteli meiän äidille,että se otti yskänlääkkeensä, mutta oikeesti se kaato ne aina meiän lelulaatikkoon.Viikon päästä se selvis kun meiän kaikki lelut oli ihan Jonin yskänlääkkeessä :D

Silloin kun mä sain uuden puhelimen,niin Joni suuttu ja alko itkemään... Sen mielestä mulla ei saanut olla "parempaa" puhelinta kun sillä,koska oon nuorempi. Muistan kun se oli mulle kauheen kauan vihanen siitä. Joni tais olla sillon 9-vuotias.

Tälle mä nauroin eniten eilen! Minä ja Joni ei olla ikinä riidelty kauheesti,pienempänä ehkä enemmän. Mut tän ikäsenä me ei riidellä ollenkaan.
Meistä mä oon enemmän sellanen,joka suuttuu eikä anna anteeks heti. Ja Joni hätäänty aina pienenä kun suutuin sille ja vannoin etten ikinä anna anteeksi. Sitten Joni anto mulle rahaa että antaisin sille anteeks jonkun jutun :D Muistan kun se laitto ne rahat mun oven alta mun huoneeseen! :)

Ja mä olin pienenä kauhee Spice Girls-fani, ja pakotin Jonin pukeutuu mun kans niiks ja opettelee jotain tansseja... Meistä on kuviiki kun ollaan pukeuduttu mut en löydä niitä mistään :D


Tossa on nyt joitakin juttuja,kerron lisää jos tulee vielä mieleen.
Ja hei niinku kirjotin eilen, että aion tehdä sen kysymyspostauksen.
Niin KYSELKÄÄ :D Paljon! Ihan mitä vaan mieleen tulee.

32 kommenttia:

  1. Just IHQ:ja laukkuja! Mihin saat ne mahtuun?
    Voin kuvitellakin,et ootte Jonin kans hyvis väleis...

    VastaaPoista
  2. ihania laukkuja! ja ihana huone myös! tuo billabongian laukku on ihana!!

    VastaaPoista
  3. Hei mulla on toi keskimmäinen laukku tosta ylimmästä laukku-kuvasta, mut ruskeena! :) Mistä se on, ku ite ostin kirpparilta?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Noi kaikki on mun huonees, sit viel kaapeis,varastos yms :D

    Anonyymi: Kiitos!

    Kiira: Ostin Gina tricotista :)

    VastaaPoista
  5. hehe, mullapa onki samanlaine tietsikkatuoli :)

    VastaaPoista
  6. :O OMG :DDDDDDD SPICEGIRLS

    VastaaPoista
  7. kuinka vanha oot ?

    VastaaPoista
  8. kysymys:

    seurusteletko ?

    VastaaPoista
  9. hassua huomata, että tällaista perinnettä suositaan suomessakin...toinen bloggaaja/sukulainen/ystävä tuuraa toista matkojen ajan. :D Kuinkahan yleistä se on?

    VastaaPoista
  10. En toki yhtään hajonnu :DDDDDDDDD

    VastaaPoista
  11. Ihania laukkuja! :)

    kysymys:
    mitä teidän vanhemmat tekee työkseen ku teil on noin paljon rahaa ostaa kaikkia vaatteita ja koruja yms. :D

    VastaaPoista
  12. ah noi guessin laukut =) <3

    VastaaPoista
  13. Onpas mukavaa luettavaa! Ala toki kirjoittaa omaa blogia, varmasti riittäisi lukioita! :)
    Kokeile ainakin ;D

    VastaaPoista
  14. Kysymyksiä:
    -Missä kaupunginosassa asutte?
    -Kuinka vanha oot?
    -Seurusteletko/Ootko koskaan seurustellut?
    -Mikä sun nick olikaa gallerias?

    VastaaPoista
  15. Olitko kesätöissä?

    VastaaPoista
  16. Ootko pissis?
    :DD aika reilu kysymys joo, haha, mut siis tarkotan että hmm.. et välttämättä ite luokittele itteäs pissikseksi, mutta ootko kuullu esim muiden pitävän sua lissuna? jos niin mitä aattelet siitä? :D

    VastaaPoista
  17. oi vähä söpö huone (:
    ja 97 laukkuu, huhhuh :D

    hahhah, hajosin kyl tolle et joni makso sulle et annoit anteeks !! :DDDDDDDd

    mut mmmmmmmm, no kaikis ihmisis on varmaa joku asia/puoli mikä toisa ärsyttää, nii mikä on jonissa sellanen asia, mikä ärsyttää välillä ?

    ps. olis kiva saada susta jotain koko kuvia tai sellasii mis näkyy vähä enemmän, ku olis kiva nähä miten pukeudut ! (:

    VastaaPoista
  18. Voin tulla sun kans jedaan

    VastaaPoista
  19. Anonyymi: Jeejee :)

    Anonyymi: Pitää olla!

    Mikael: Heh en tiiä...

    Jenna: :D

    Anonyymi: Niinpä,mäki tykkään!

    Anonyymi: Kiitos! Nooh mietin viel ton oman blogin alottamista...

    Mikko: Okei tuu vaa!

    VastaaPoista
  20. Onko sulla juttuu kenenkään kans täl hetkellä?

    VastaaPoista
  21. oi vitsi ihan sika hyvii noi lopussa kertomasi jutut:D haha!mutta siis sulla on upea huone, aivan mahtava toi punanen väri:)

    VastaaPoista
  22. oii, sulla on kyl tosi hieno huone, ja noi sun laukkuski on tosi siistei :o
    ps. noi nolot jutut oli ihan sikahyvii, hajosin vaa ihan hullusti :'DDd
    mut nii, näit sunki postauksii on tosi kiva lukee ! :--)

    VastaaPoista
  23. Mulla on sama televisio, propsit siitä. ;)

    VastaaPoista
  24. ihanii laukkui <3 !

    oon kade et sul on noi paljo hienoi laukkui =(

    VastaaPoista
  25. toi oli kiva juttu toi ku joni laitto rahat sun huoneen oven ali :D <3

    VastaaPoista
  26. Et sit voinut mun kysymyksiäni julkaista?:D

    VastaaPoista
  27. Mikä on sun lempi hajuvesi?

    VastaaPoista
  28. Onks teillä lemmikkejä?

    VastaaPoista
  29. katoin jo että nyt tais tulla kyllä tulla sisko kehiin tai joni on sirtynyt todella naisellisiin laukkuihin :DDDD

    mulle saa toki lahjoittaa tuon tietokoneen näytön kiitos <3

    VastaaPoista
  30. Haha, reagoin just samalla tavalla ku Joni joskus ala-asteella kun mun pikkuveli sai kamerakännykän ennen mua :D

    Itkupotkuraivarit~

    VastaaPoista
  31. Ihania laukkui sulla !!! =D
    Joo kysyn kysymyksen..
    -Kuinka usein käyt kampaajalla?

    VastaaPoista
  32. oij sullon kivan näkönen huone, mäki diggaan tollee tosi paljo punasest!

    VastaaPoista