27.8.2009

Lahjaostoksilla ja lääkärissä

Eilen mulla oli kamalin aamu pitkään aikaan! Tuntu et jokainen asia ärsyttää, yllätys yllätys.. Yöllä mun lamppu jonka varteen oon ripustanu mun kaikki kaulakorut, oli kaatunut.


Noi ei tossa näytä siltä et ne olis sekasin, mutta uskokaa tai älkää, ne oli ihan hiton sekasin! En saanut päivän asuuni korua lainkaan, koska mulla ei ollu aikaa jäädä selvittelemään noita :D

Meni tosi kauan, kunnes Jonnan avulla saatiin ne selvitettyä, ja nyt kaulakoruja lojuu siellä täällä mun huoneessa..





Ja oli siis ihanan siskoni synttärit :)
Oon ollu pari päivää ihan paniikissa, että mitä ostaisin lahjaksi..

Tottakai erittäin 'rankan' koulupäivän jälkeen, joka sisälsi mm. perutun psykan tunnin, piti lähteä stadiin ettimään sopivaa synttärilahjaa.

Pääsin neljältä ja lähin Ninan kanssa kohti Kamppia. Hetken aikaa kierreltyämme tajusin, että en oikeesti tiiä mitä ostan Jonnalle! Mulla on aina kamalat ongelmat ku ostan lahjoja.

Mentiin mäkkiin mietiskelemään ja syötiin pari juustoa. On meilläki halvat huvit, ylläri et oli mun idea väsätä pippurista hymiöitä :D



Toisaalta luulis, et omalle siskolle olis helppo ostaa, tiiän tasan tarkkaa mistä se tykkää mut sillä on oikeesti jo kaikkea :D

Päätin unohtaa kyseisen seikan astellessamme sisään Kämp Gallerian Guessin liikkeeseen. Heti silmääni pisti eräs laukku, joka on kuin luotu Jonnalle.

Tottakai se lähti mukaan, ja Jonna ainakin tykkäs kovasti :)











Stadista rynnättiin Ninalle kattomaan Salkkarit, koska en olis enää ehtiny kotiin..
Jes, ihanaa! Salla elää, se on niin paras :)

Sit lähin himaan, enkä jaksanu siivota vaikka niin piti.. Hups.

Tänään en mennyt kouluun, koska mulla oli lääkärintarkastus inttiä varten.

Musta toi systeemi on suoraan sanottuna perseestä!! Eli jos joku ei oo tajunnu ni en oo menossa inttiin. Siis tänään mun piti mennä ekaks sairaanhoitajalle joka tarkasti näön yms. Siitä suuntasin lääkärille, jossa mun piti täyttää mm. alkoholinkäyttökyselyitä..

Aikaa meni ihan hitosti ja mulle määrättiin joku palvelusluokka?! Ja kutsunnat on seuraavalla viikolla. Ja vasta siellä haen sivaripaikkaa.

Mietin, että miks ei ensin voi hakea sivaripaikkaa vaan täytyy rynniä ties missä lääkäreissä tarkastamassa palveluskunto ja tuhlata kallista aikaa intin takia, vaikka sinne ei edes ole menossa? :D

Huvittavaa. Ja kaikenlisäks joudun käymään uudelleen sivarilääkärintarkastuksessa myöhemmin, ihan samanlaisia juttuja tarkastuttamassa ku tänäänki.

Vois muuttaa Ahvenanmaalle pysyvästi ni välttyis kaikelta tämmöseltä hössötykseltä!

No anyway, en siis ehtiny kouluun ja oon tänään chillaillu himassa.
Sain ihme kyllä siivottua! Oon ylpee itestäni..

Siivoilun lomassa löysin huoneeni kätköistä mökkireissullamme ostamani jutun, jonka asensin peilini yläpuolelle.



Katoin Salkkarit joiden jälkeen Katri ilmotti tulevansa meille päin, joten olihan se pakko lähteä ulos :)

Ei oltu nähty ihan sika pitkään aikaan, mä olin Ruotsissa ja heti ku tulin Katri rynnisti Turkkiin! Hengailtiin ja juteltiin kaks tuntia, minkä jälkeen katoin BB:n.

Sain Katrilta ihanan tuliaisen!


Ja ihanaa, huomenna on perjantai!

Ainiin, Jonna on tuonu mulle viime päivinä kivoja hiusjuttuja tukusta :)




Tollasta hiusvahaa, jossa on mukana runsaasti kultasia hileitä!




Ja kahta erilaista hilelakkaa, toinen kultasta ja toinen sisältää eri värejä :)

Eipä mulla muuta, palaillaan mahdollisimman pian! ♥ söpö

Ps. Jos joku odotti lupailemaani päivä söpön kanssa, pahoittelen etten sitä toteuttanut. En vaan ehtinyt kuvata kaikkea tekemääni :D Toteutan sen lähiaikoina, kun on tiedossa tapahtumarikas päivä!

28 kommenttia:

  1. et ole menossa inttiin!!...miksi ihmeessä!?...sehän on häpeällistä jos ei mene inttiin...kyllähän joka miehen pittää armeija käydä!

    VastaaPoista
  2. se ois kiva et tekisit sen videon mis kuultais sun ääni (:
    ja kiva postaus (:

    VastaaPoista
  3. miks et mee inttii? :O

    VastaaPoista
  4. jooo ei moro!mee inttii siel tehää miehii niinku bb-asoki on tosimies:D

    VastaaPoista
  5. joo se päivä söpön kanssa olis niin makee. kerro vaikkapa tavallisesta perjantaistasi. Muuten, miten paljon kulutat rahaa vaatteisiin viikossa? monestiko käyt shoppaamassa ja missä yleensä? <3 luv u

    VastaaPoista
  6. mist sun siskos osti noi kimalle hiuslakat?? oon ettinyt niit ja en oo löytäny millään ilmeel! =D

    VastaaPoista
  7. siis miks et mee inttii? :o

    VastaaPoista
  8. anonyymi: armeija ei ole pakollinen. typerää. sivarit on jees ja oma päätös.

    VastaaPoista
  9. Sivari on sankari ja totaalikieltäytyjä tosimies n____n

    VastaaPoista
  10. arvostan päätöstäsi olla menemättä inttiin, itsekkin suunnittelen tekeväni näin! pidä pääsi kutsunnoissa, siellä oletettavasti tyrkytetään asepalvelusta joka torvesta.

    kiva postaus, pippurihymiöt varsin hellyyttäviä! ;)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: No nykypäivänä on hyvin yleistä valita sivari, jos et ole huomannut..

    henna: ;)

    Anonyymi: No se on mun valintani :D

    Anonyymi: LOL

    Anonyymi: Ilmeisesti mä en sit oo tosimies..

    Anonyymi: :) Teen teen! En osaa sanoa, vaihtelee hirveesti!

    Anonyymi: Ilmeisesti jostain tukusta joka on lähellä hänen kouluaan? :D

    Anonyymi: Huviks :)

    Anonyymi: Totta!

    Maapero: :)

    Anonyymi: Pidän tottakai, siinä jos missä oon hyvä :) Kiitos!

    VastaaPoista
  12. paljonko tuo siskos laukku maksoi ? :)

    VastaaPoista
  13. Armeijaan ei ole todellakaan mikään pakko mennä, lol mitä ihmettelyä noi tollaset ":O:O et mee armeijaan?".

    Paljonko muuten toi sun louis vuitton maksoi, joka on sulla tossa bannerissa?

    VastaaPoista
  14. haha ei kyllä ollut sulta yllättävää toi armeijan väliinjättö :p

    VastaaPoista
  15. Käytätkö muka tosissas jotai vitun GLITTERIÄ hiuksissas????????? Mitä HELVETTII :DDDDDD

    VastaaPoista
  16. Vältyt intiltä ja sivarilta, jos saat vedottua terveydellisiin syihin. Nyt vaan hirvee lihotuskuuri päälle ni ne ei edes halua sua sinne, niin mun serkkukin vältti moisen leikin =). Tosin intti on kyl loppupeleis sit järkevämpi vaihtoehto ku sivari, siel tarvii olla vaa 6kk ku sivarissa on se 13kk. Järkyttävä määrä kaulakorui btw, osa näyttäis tyylikkäältä vyönä.

    VastaaPoista
  17. Kiva postause,ja onhan se sun oma valinta meetkö inttiin vai et.

    VastaaPoista
  18. Kiva postaus,ja sehän on sun oma asia meetkö inttiin vai et.

    VastaaPoista
  19. anna mä arvaan et mee armeijaan koska et halua leikata sun hiuksia :D :D :D

    VastaaPoista
  20. Ehkä parempi vaa et sä et mee inttii, kelaa ku joutuisit herää aikasee ja sit sä et ehtis laittaa tukkaa, tuskin siel ees saa käyttää hiuslakkaa tai kiilteit. Sit et pystyis käyttää sun laukkui ja kaikkii tosi ihanii korui. Sit et pääsis shoppaa ja mäkkii, siis kelatkaa ei pääsis kamppii=KRIISI.

    VastaaPoista
  21. oi ihanaa, et mee inttiin. en kestäis yli puolta vuotta (vai kui kaua sielä armeijassa ollaankaa:)) ilman sun blogimerkintöjä :D
    oot ihana :)

    VastaaPoista
  22. "et ole menossa inttiin!!...miksi ihmeessä!?...sehän on häpeällistä jos ei mene inttiin...kyllähän joka miehen pittää armeija käydä!"

    LOL, siviilipalvelus on hieno päätös, mihin monet eivät päädy, e. leimautumisen vuoksi. Nostan hattua sivarin johdosta!

    ps. tukan väri on kerranki hyvä. älä värjää tummiksi :D

    VastaaPoista
  23. miks sä postaat nii harvoin nykyää :<<

    VastaaPoista
  24. Neiti käy se intti, ei se niin paha ole ja kaikki MIEHET käyvät sen :) meetkö mielummi siivoo vuodeksi vanhainkodin vessoja ja pesemään kampin ikkunoita ilman palkkaa =)

    VastaaPoista
  25. Kaikki ihmiset jotka eivät mene inttiin ei välttämättä ajattele että se olis "niin paha juttu" vaan ihan omien periaatteiden takia.
    Mistä sitä tietää vaikka söpö vihais aseita eikä halua opetella tappamaan.

    VastaaPoista
  26. Sitku meet inttii nii siel on sit semmosii "verkohattui", joten sun ei tarvii ajaa sun hiuksii pois :)

    VastaaPoista
  27. miks et koskaan pistä ostamiesi tuotteiden hintoja näkyville ? mielestäni se on tärkeä osa 'muotiblogia'

    VastaaPoista