13.8.2009

"Ootko pissis?"

Nukuin viime yönä kaks tuntia mut silti oon jaksanu tehä tänään vaikka mitä!
Oon heränny jo kuudelta aamulla joten on myös ollu aikaa :D





Aamulla kävin läpi mun kaappeja, järjestelin meikit ja heitin kaikkea ylimäärästä pois. En saanu enää unta, joten herätin mun kaverin ja puhuin sen kanssa puhelimessa reilun tunnin :D Ei toki ollu tylsää. Sain sen ylipuhuttua lähtemään mun kanssa Haukilahteen viikonloppuna,joten lauantaina sinne siis! Soitin myös Jonille, ja huhhuh sitä kaikkea mitä se on ostanu Ruotsista... Taitaa tulla joku megapitkä postaus jos se aikoo esitellä sen kaikki ostoksensa.

Oon yksin kotona, joten aika käy vähän pitkäks ja sain kuningasidean lähteä shoppailemaan. Löysinki kaikkea tosi kivaa.








Ihana mekko Gina Tricotista, makso 4,90e. Oon katellu tota aikasemminkin, onneks en ostanut kun nyt sain sen paljon halvemmalla. Ostin Ginasta myös mustan pitkän neuletakin, mutta en muistanut kuvata sitä.




Tollaset korvikset MicMacista. Mä olisin halunnut ostaa sellasen korun jossa on J, mut ne oli loppu. Mun vanhasta korusta on pudonnut noita timantteja vai mitä onkaan, joten metsästän nyt uutta jostain :)







Kaks vyötä Vero Modasta, en osannut päättää kumman värisen ostaisin niin ostin molemmat :)



Mua ärsyttää ihan törkeesti, kun mulla on jotkut miljoonat eri rusketusrajat... Näyttää ihan idiottimaiselta jos pitää esim. olkaimetonta mekkoa.



Paloin vähän kesäloman alussa, ja noi rajat on vieläki ihan järkyttävät :D



Mut nyt niihin teiän kysymyksiin!


1.Onko teillä lemmikkejä?

-On! Marsu jonka nimi on Romeo :)






2.Mikä on sun lempi hajuvesi?

-Nina Riccin kaikki, nyt mulla on Love by Nina.



3.No kaikis ihmisis on varmaa joku asia/puoli mikä toista ärsyttää, nii mikä Jonissa on sellanen asia,mikä ärsyttää välillä?

-Hmm no ehkä se,että se on myöhässä... Tai se että se jättää kaikki asiat ihan viime tinkaan. Jos se sanoo "oon siellä viiden minuutin päästä", niin joo ei, sen "viis minuuttia" on joku puol tuntia :( Sit sitä saa odotella.

4.Ootko pissis? :DD aika reilu kysymys joo, haha, mut siis tarkotan että hmm… et välttämättä luokittele ittees pissiksesi, mutta ootko kuullu esim. muiden pitävän sua lissuna? jos niin mitä ajattelet siitä? :D

-Ööh :D Oon kuullu kyl! No ihan sama, ajatelkoon kaikki mitä haluu. Ei se mua haittaa jos oon jonkun mielestä ihan kauhee pissis :D

5.Olitko kesätöissä?

-Olin.

6.Kuinka vanha oot?

-16.

7.Seurusteletko/ Ootko koskaan seurustellut?

-Oon kyl seurustellu, mut tällä hetkellä en seurustele.

8.Mikä sun nick olikaa gallerias?

- onna

9.Miten sul on varaa kaikkeen?

-On vaan :o

10.Kuin pitkä oot?

-Hmm joku 163cm ehkä?

11.Mis koulus oot?

-Helpassa.

12.Kuka se muija oli sun messis Last summer partys?

-Vaikee sanoo ku olin niin monen kans siellä...

13. Hmm, onko teillä Jonin kanssa samanlainen musiikkimaku?

-On ja ei :D Siis on meillä joitakin samoja suosikkeja, mut en kyl kuuntele niin ykstoikkosta musiikkia niinku Joni (anteeks). En vaa kestä sellasii kauheita jumputusbiisejä joissa hoetaan vaan yhtä sanaa :D

14. Mikä sust tulee isona?

-Parturi-kampaaja!

15.Kauan sulla on ollu rakennekynnet? ps. näin sut halailemas jonkun pojan kans last summer partyis, olikse sun poikaystävä?

-Mulla on ollu rakennekynnet vähän yli vuoden. Heh ei ollu :)

16.Ootko vapaa vai varattu?

-Vapaa.

17.Riiteletkö söpön kans usein?

-En. En ees muista millon meillä on ollu joku kunnon riita...

18.Ootteko te Jonin kanssa niinkö BFF? :----)

-Ollaan <3



Joni palaa siis huomenna, kiitos kaikista kommenteista mitä ootte kirjottanu mulle :)

10 kommenttia:

  1. ahha :----) hyvä postaus <3

    VastaaPoista
  2. unohdit tehdä jonin vatekaapin inhokit postauksen :(

    VastaaPoista
  3. oot paljo parempi ku söpö, söpö vois jäädä ruotsii pidemmäksiki aikaa

    VastaaPoista
  4. Jenna: :)

    Anonyymi: Noh teen sen kyllä! Vaikka sillonku Joniki on kotona (:

    Anonyymi: No haha.

    VastaaPoista
  5. jee, söpö tulee takas <3

    okei olit säki iha mukava ja näi mut joni foeva ;DDDDD

    VastaaPoista
  6. voikun sulonen toi marsu! awww

    VastaaPoista
  7. eikää! unohin että sä tuuraat Jonia, ja katoin tota alun meikkikuvaa että ei helvetti jätkällä on puolet enemmän meikkejä ku mulla!
    Sit näin ton mekkokuvan ja aattelin et onkse poika menettäny järkensä...

    mut sit se olitkin sinä, hienoo :D

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: No tietenki! <3

    Anonyymi: Se on :)

    Anonyymi: Haha vähä nauroin tolle :D Joni postailee varmaan jo tänään (:

    VastaaPoista
  9. Jes mun kysymys päässy otsikkoon <3

    VastaaPoista
  10. heiii laitaa kuvaa tänne missä sulla on toi ihana mekko päällä.. toi on aivan super ihana<33<<33 ooon niii kade tuosta mekosta :D itekki kattoin mutta en sitte raskinu ostaa tota =))

    VastaaPoista