8.8.2009

Yellow things


Kahen ja puolen euron neule


Ja kympin neule jostain randomkaupasta, ostin molemmat ku olin mökillä!

Elikkäs, moikka :) Oli pakko laittaa noitten kuvat heti alkuun koska oon unohtanu niin monta kertaa ettei pysty enää edes sormilla laskemaan..

En oo tehny viime päivinä mitään erikoista, toissapäivänä ja eilen vietin aikaa mummillani :) Oli ihana sää joten olin paljon ulkona, söin paljon marjoja jotka itse poimin pensaista ja sain samalla varmaan viis ötököiden puremaa jalkoihini..

Oon nyt vältelly stadiin menemistä koska malta oottaa et pääsen shoppailemaan!!
Ja hyvin oon siinä onnistunutkin.

Ja eilen olin Manoliksen synttäreillä mm. Heinin, Sannan, Lenan, Katrin ja Sarahin kanssa.

Heti ku saavuttiin paikalle, sähläsin ja kaadoin yhden juotavistani tyylikkäästi lattialle..


Hups

Eilinen oli ehkä vähään aikaan mun elämän oudoin päivä, ei siitä sen enempää :D
Mut oli vauhdikasta ja tapahtumia riitti, kuten seuraavista kuvista voi varmasti päätellä..





Ilta loppu mun osalta joskus neljän aikoihin ja sitte suuntasin kotiin.
Tänään on ollu vähä heikko olo, joten en oo jaksanu tehä mitään..

Käväsin saunassa pitkästä aikaa ja myöhemmin katon jonku leffan :)

Blogikysely, jonka lomaan saa laittaa kodista löytyviä keltaisia asioita.

1. Montako blogiviestiä olet kirjoittanut blogiisi?
- No tää on 64. postaus :)



2. Miksi aloit kirjoittaa omaa blogia?
- No eiköhän se kaikille jotka on tätä alusta asti lukeneet oo tullu jo selväks, mut selvennetään nyt kunnolla. Henkilökohtasesti mua ärsytti se, että ihmiset tuomitsi mut pelkästään galleriaprofiilini perusteella joten halusin näyttää millanen oikeesti oon! Ja mulla on tyyli josta pidän kiinni. Esimerkiks näist syistä :)



3. Millä nettisivuilla käyt kun olet netissä?
- Galtsussa, blogissani, facebookissa, kuvakkeessa, sähköpostissa ja youtubessa.
Satunnaisesti saatan selailla joitakin blogeja ja esim. maikkarin sivua.



4. Onko sinulla omaa kotisivua?
- No jos blogi lasketaan niin kyllähän mulla sitte on ;)



5.Osaatko puhua muita kieliä kuin äidinkieltäsi?
- Tottakai englantia mielestäni hyvin ja ruotsia jotenkuten.



6.Mitä ohjelmia seuraat tv:stä?
- Lost, Pako, Gossip girl, Ruma Betty, Serranon perhe, Salkkarit ja nyt oon innostunu Greyn anatomiastaki :D



7.Hissi vai portaat?
- Hissi ja liukuportaat..



8.Onnen- tai epäonnennumerosi?
- 4 ja 14 on kivoja, epäonnen ei ole vielä selvinnyt :D


♥ söpö

20 kommenttia:

  1. hih, kiva postaus!
    mut kivaa matkaa sulle sit sinne ruotsiin! :)

    VastaaPoista
  2. kivakiva <3
    ja hyvää matkaa ruotsiin <3

    VastaaPoista
  3. kiva heh, noi keltaset jutut oli hauskoi ku tajusin ja en tajunnu mut :D hauskaa lomaa ja ruotsin matkaa (;; <3<3

    VastaaPoista
  4. piä kivaa ruottis.. haluisin vieläki nähä esittelyn sun koko kodista. sisältä ja ulkoa ;)

    VastaaPoista
  5. henna: Kiitos kiitos<3

    jjennas`: Kiitos :)

    Anonyymi: Mä en tajunnu :D Mut kiitos :)

    Anonyymi: Tottakai pidän :)

    VastaaPoista
  6. hauskaa ruotsinreissua! :)

    VastaaPoista
  7. oikein rattoisaa ruottin reissua! ;) laita sit kuvia sun blogiin mitä oot ostellu sit :>

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Kiitos kiitos :)

    Anonyymi: Kiitos erittäin paljo ;) Tottakai laitan, saatte kunnon JÄTTIPOSTAUKSET ku tuun!

    VastaaPoista
  9. koska aijot tehä sen postauksen sun asunnosta? :o kiva tää postaus muuten ja hauskaa ruotsinreissuu (;

    VastaaPoista
  10. milloin sie lähet sinne ruottiin ja kauan oot siel?

    VastaaPoista
  11. ihku: Kattoo nyt :) Kiitos!

    henna: Todellaki :)

    Anonyymi: Huomenna eli maanantaina lähen ja tuun perjantaina !

    VastaaPoista
  12. btw,sun blogista oli lainaus yhes lehdes mutten todellakaan kerro missä saat itte ettiä!

    VastaaPoista
  13. nimetön: Oikeestikko muka? :D Kerro!

    VastaaPoista
  14. kun näin sun galtsuprofiilin ja kuvat, aattelin et kauhee tommoneÄÄ mut hah oot iha huippu ! sun jutut on parhaitaaa :---------D

    VastaaPoista
  15. Romeo saanu 2 uutta kaverii =Dd

    VastaaPoista
  16. suomesta jalkapalloyhteiskunta

    VastaaPoista
  17. Anonyymi: Ai, hauska kuulla ;>

    Killi: Niinpä!

    Bophapil: Haha, todellaki :D

    Anonyymi: Selvä..

    VastaaPoista
  18. mistää sulle riittää rahat noihii kaikkii su ostoksiii?:oo :D

    VastaaPoista