25.6.2010

I'm a free bitch

Nyt on pakkaamiskriisit koettu ja niistä on selvitty jotenkuten, vielä viime hetken valmistelut ja sitten suuntaamme ystäväiseni kanssa kohti lentokenttää!

Yksi järkyttävimmistä asioista mitä tiedän, on pellavahousut. En vaan ikinä pystyis kuvittelemaan mua viilettämässä kesällä sellaiset jalassa, enkä tosiaan tajua miten olen joskus voinut käyttää sellaisia keltaisia?! No, eiköhän jokainen ole pentuna käyttänyt kaikkea todella ihanaa.. Vaikka pellavahousut olis kuinka mukavat, ensinnäkin ne näyttää kamalilta eikä laskeudu ainakaan mun jaloilleni kunnolla ja niissä on liian leveet lahkeet mun makuuni, mikä johtuu siitä että ne on löysät. Löysin kuitenkin Hennesiltä nämä ihanat shortsit, jotka ovat samaa materiaalia ja mun mielestä nää on ihanat! Kuvien valo ei tee niille oikeutta, luulen kyllä että näätte niitä kesän aikana melko paljon ;)










































Farkkutossut Diesel
Kangaskassi, farkkupaita, takki ja hattu H&M

Ja voisko joku kertoa vähän tosta kangaskassista? IHANA! Meinasin kuolla bongattuani sen Hennesiltä ja sen kuuli varmaan koko Forumin liikkeessä asioinut kansa....

Oon tänä kesänä ottanut käyttöön monia shortseja joista en oo piitannut ennen niin paljoa kuin nyt. Oon huomannu, että kun käärii shortsien lahkeita pari kertaa ohuesti niin niistä tulee paljon, paljon enemmän silmää miellyttävämmät! En tiedä onko tää vaan mun kuvitelmaa tai joku tekosyy että käyttäisin shortseja kuvitellen että ne on uudet lahkeet käärittynä, mutta mä tykkään :)

Oletteko te pellavahousujen ahkeria käyttäjiä vai karttajia?

Ihanaa juhannusta kaikille, tämä poika lähtee nyt Maltalle!
♥ söpö

5 kommenttia:

  1. party like a superstar! wow mikä kassi <3

    VastaaPoista
  2. Me vaadimme videopostausta! :D

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva blogi!
    Kivaa vaihteeks lukee poikien pitämää, ja musta on ihanaa että ees jotain poikia kiinnostaa vaatteet :D! Ois siistii päästä shoppailee sun kaa, haha :--D

    VastaaPoista
  4. Tykkäätkö Lady Gagasta?

    VastaaPoista
  5. Kärty: Todellakin! Niinpä ;)

    Anonyymi: Tulossa.. Joskus!

    Anonyymi: Kiitos paljon :)

    Anonyymi: Ai että tykkäänkö? Rakastan!

    VastaaPoista