26.8.2010

Dagens outfit

Kuten jo viime viikolla facebookissa ilmoitin, olen aloittanut autokoulun! Oon aivan totaalisesti unohtanut kertoa siitä täällä, sillä mä oon niin innoissani ja ylpeä itsestäni - sainhan vihdoin ja viimein senkin aloitettua.. Ihan vain varoituksen sana kaikille! Voin varottaa aina ku ajan, ei kannata poistua kotoota koska sillon kehä kolmosella on kolareita, autot räjähtelee ja Suomeen julistetaan yleinen hätätila! O-ou..

Mulla ei tosiaan oo yhtään kokemusta autoista, enkä rehellisesti ennen tämän päiväistä teoriatuntia tiennyt edes niin perusasioita kuin olla ja osaa. Mutta eikös sitä sanota, että kyllä se sokeakin kana joskus jyvän nappaa? En malta odottaa että pääsen kruisailemaan, koska tiedän oppivani asioita paremmin jos pääsen itse kokeilemaan ;)

Lähen perjantaina ystävälleni Turkuun, enkä todellakaan malta odottaa! Tiedossa on rankkaa biletystä, taidan ottaa mukaani vain baarivaatteita.. Ihanaa pitkästä aikaa viettää viikonloppu Turussa ja nähdä kaikkia superkivoja tyyppejä :) Tänään sen sijaan olin tutustumassa autojen ihmeelliseen maailmaan uusissa Cheap Mondayn farkuissa, joihin on teoriaopettajani mukaan ommeltu heijastimia?!








Kengät, t-paita, farkkupaita ja takki H&M
Farkut Cheap Monday
Hattu Pull and Bear

Palaillaan!
♥ söpö

4 kommenttia:

  1. Onnea autokouluun :p ite sain kortin just toissa viikolla enkä pääse yli siitä kuin kivaa on ajaa autoa :D

    VastaaPoista
  2. omg oot söpö<3:D.dd hihi

    VastaaPoista
  3. IHANA ASU! tosin sulla on aina mutta mutta.. :D

    VastaaPoista
  4. miks blurraat naamaas..? -_-

    VastaaPoista