31.3.2011

I feel that ice is slowly melting

Anteeksi rakkaat, mutta mä en vaan pääse yli enkä ympäri tosta säästä. Ei siis yhtään inspaa tehä yhtään mitään kehittävää.. Oon vaan yrittäny hengailla kaikkien ihanien tyyppien kanssa, että kestäisin tätä takatalvimasennustani. Onks tää joku vitsi, huhtikuu kolkuttelee jo ovella ja iltasin mennessäni nukkumaan näen ikkunasta lumimyrskyn? Tänään mulle kuitenkin tuli kunnon kevätfiilis, aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja vähät välitin kaikkialla töröttävistä lumihangista. Pelkään kuitenkin innostuvani liikaa ja pettyväni pahoin, koska eiköhän siihen todellisen kevään saapumiseen ole vielä rutkasti aikaa.. Koittakaa kestää, parempien säiden saapuessa myös mulle saapuu ihana kesäfiilis ja silloin mun bloggailukin yltyy huippuunsa ;)

Asiasta toiseen, mun kavereilla on jo varmaan traumoja mun valituksesta koskien täydellistä pallohuivia. Yhessä vaiheessa mulla oli varmaan jonkinlainen pakkomielle löytää juuri se mun silmiäni miellyttävä pallohuivi. Vaikka kuinka etsin kissojen ja koirien kanssa, sitä oikeaa huivia ei vain yksinkertaisesti löytynyt. Eikä kenelläkään ollut havaintoja etsintäkuulutetusta asusteesta. Tosin nyt mua ärsyttää etten kysynyt lukijoiltani vinkkejä, mutta enää niitä ei tarvita koska löysin täydellisen pallohuivin!

Oon keskittänyt etsintäni lähinnä naisten osastoille ja oonkin onnistunu bongaamaan ainoastaan pari pallohuivia todella pitkässä ajassa, mutta niissä oli joko liian pieniä palloja, typerä väri tai ne olivat liian lyhyitä. Täydellisen pallohuivin metsästys päättyi eilen Zaraan, mistä löysin ihanan täyteläisen sinisen pallohuivin ja vieläpä isoilla palloilla! Hintaa tolla huivilla oli 23 euroa ja mun tekis mieli rynnätä ostamaan kaikki muutkin värit..


Mun ei pitänyt ostaa mitään ton huivin lisäksi, mutta kuinkas sitten kävikään.. En löydä ikinä Seppälästä esimerkiksi t-paitoja, pitkähihaisia tai mitään muuta mun tyylistä, paitsi koruja. Oonkin viimeisen vuoden aikana haalinut Seppälästä kasapäin koruja. Mikä olisikaan parempi yhdistelmä kun hieno ja halpa?









































































































































































































Tehdäänpäs postauksesta mahdollisimman sekava, eli läiskäsenpäs tähän vielä tämän päivän asu-kuvat! Olin niin fiilareissa tosta keväisestä auringonpaisteesta ja päätin että mähän en ulos takkia laita. Yllätyksekseni tarkenin paremmin kuin hyvin muhkeassa neuletakissani. Asu oli hyvin simppeli, mutta sitä jotain siihen toi Monkista ostamani ihana värikäs kirjainhuivi. Saas nähdä kumpi vie voiton tiukassa lempparein keväthuivi-kisassa, Monkin vai Zaran versio? ;)
























































































































































Maiharit, t-paita ja hattu H&M
Farkut Zara, tuunatut

Neuletakki Zara
Aurinkolasit JC
Huivi Monki

♥ söpö

10 kommenttia:

  1. minkälaista korua tai vaatetta sulla ei jo olis? oot ilmeisesti joku tuleva himohamstraaja ku yks kutaki laatua ei piisaa..

    VastaaPoista
  2. Olikohan semisti liikaa elementtejä päivän asus, aika jäätävä mun mielestä. Tuo huivi ei oikein istunu kokonaisuuteen.

    VastaaPoista
  3. Kerroitko jossain postauksessa että Helsingissä olisi Weekday ja joku muu vastaava kauppa siinä vieressä? Haluaisitko kertoa vähän tarkemmin missäpäin? :)

    VastaaPoista
  4. öhm mitä sä oikeen teet noissa ekoissa susta otetuissa kuvissa??? :DDDDDD mut joo, noi pari huivii oli aika karseita. samoin kuin noi korut, ei yhtään kivoja pojilla :S eikä muuten tytöilläkään. plussa asussa oli kivat kengät :)

    VastaaPoista
  5. Toi punanen tukka on kyllä upee, sopii sulle hyvin!

    VastaaPoista
  6. Upeat housut, mauttomat korut.

    VastaaPoista
  7. ^ samaa mieltä. tollaset seppälän muovihökötyskorut ei oo koskaan miellyttänyt mun silmää.

    VastaaPoista
  8. Pakko sanoa tosta asusteiden käytöstä, kun on seurannut vähän näitä sun asuja. Sulla on usein ihan liikaa tungettu kaikkea yhteen asuun. Paljon asusteita ja eri materiaalisia vaatteita ja lopputulos on ahdistavan sotkunen ja sekanen. Yleensä myös asuissa/vaatetuksessa vähemmän on enemmän... Enkä nyt puhu siitä et pitäs näkyä pintaa enemmän :D tajusit varmaan.

    VastaaPoista