19.2.2012

Snow happens

Luontoäidillä on selvästi jotain mua vastaan. Aurinko paistaa, taivas on pilvetön ja ulkona ei tuule niin että naama lähtee irti lähes aina silloin kun en ole lähdössä minnekään tai vietän leppoista päivää neljän seinän sisällä. Kyllä se tuuli puhaltaa yhtä kylmänä kuin Siperialla ja lunta tupruttaa taivaan täydeltä kun meikäläinen on päättänyt lähteä jonnekin ja halusisi sen kaiken lomassa ikuistaa päivän asunsa muistikortin uumeniin. Näin kävi myös eilen. Hovikuvaajaani lainatakseni; "Uskomatonta!"

Oon totaalisen hurahtanut pitkiin takkeihin, en edes muista milloin olen viimeksi edes vilkaissut lyhyitä takkejani.. Olen jo pitkään halunnut yhdistellä asuuni sinistä muussakin kuin takin muodossa, eli siniset farkut olivat tämänkertaisen asun innoittaja. Maassa makaavan lumikerroksen takia turvauduin maihareihin ja lumipyryn takia hattu vaihtui karvalakkiin.






 
 Maiharit, neule ja karvahattu H&M
Farkut JC
Laukku Zara
"Häntä" Seppälä
Takki ja t-paita Weekday

Huomasin tossa yks päivä että googlen kautta blogiani lukee jo 500 rekisteröitynyttä käyttäjää - ja uudet otan avosylin vastaan! Te lisäännytte hitaasti mutta varmasti ;) En voi sanoin kuvailla miten kiitollinen oon jokaisesta lukijastani ja toivon totisesti että viihdytte mukana vielä pitkään. Viidestä sadasta lukijasta intoutuneena aion lähiaikoina järjestää jotain spesiaalia lukijoilleni...

♥ söpö

1 kommentti:

  1. Upee yhdistelmä! Olis mielenkiintoista jos nähdä postaus päivittäisistä kosmetiikka- yms. tuotteista mitä käytät :)

    VastaaPoista