22.3.2012

Banaaninkeltaista seilorimeininkiä

Vastapainona edelliselle kilometripostaukselle haluan pitkästä aikaa esitellä teille pari uusinta ostostani, jotka jo kuumeisina odottavat pääsyä keväiseen ulkoilmaan missä lumi on kaukainen muisto menneistä ajoista!

Mä en oikein ikinä ole innostunut nettikaupoista, vaikka niitä laittoman usein selailenkin. Syy siihen lienee se, ettei niistä saa samanlaista tunnetta kuin oikeaan kauppaan marssiessa. Toki liikkeet mitä ei Suomesta löydy ovat asia erikseen. Mulla on jotenkin pakonomainen tarve hipelöidä ja tunnustella kaikkea mitä olen aikeissa ostaa. Vaikka nettipuljut ovat erittäin piristävää ajanvietettä esimerkiksi jos on kitunut neljän seinän sisällä kipeänä pari viikkoa, on se silti mielestäni tylsää töllöttää ruutua ja klikkailla tuotteita ostoskoriin. Myönnettäköön että suurin syy siihen että olen muodostanut hieman varautuneen suhteen nettikauppoihin on kuitenkin niiden petollisuus.. Niin helppoa puuhaa, eikä lähestulkoon ikinä tuotteita tarvitse maksaa heti.

Yhtä tunnetta rakastan yli kaiken. Nimittäin sitä kun selailee nettikaupan valikoimaa tähän tyyliin. "Tylsä. Ei. Kamala. Joo ei. Hirvee... TOI MUN ON PAKKO SAADA!" Yleensä näihin must have-tuotteisiin törmätessä ei pahemmin mietitä pistetäänkö tilausta menemään, vaan näpytellään silmänräpäyksessä osoitetta sille varattuun ruutuun. Näin mulle kävi viime torstaina unelmieni bleiserin kohdalla. Kuitenkin ennen torstaita kevätintoiluni oli vaihtua syvään masennukseen, koska lähes kaikki koot olivat loppuunmyytyjä. Menin kuitenkin illalla katsastamaan tilanteen ja se kannatti koska mun kokoa oli tullut lisää! Laitoinkin siis mitä pikimmiten tilausta menemään H&M:lle päin ;)


Kaikki ystäväni joille olen seuraavaa ostosta näyttänyt ovat jämäkästi tokaisseet näiden kenkien olevan niin mun tyyliset purjehduskengät kuin vain voivat. Banaaninkeltaiset höystettynä ruskeilla yksityiskohdilla, mitä muuta voisi purkkareilta toivoa? Myös nämä popot bongasin samaisesta nettikaupasta, mutta niiden kohdalla en ollut niin hysteerinen kuin raitahihaisen bleiserin. Luotin siihen, että suomalaiset pojat/miehet eivät ainakaan tähän aikaan vuodesta ryntää pää kolmantena jalkana ostamaan keltaisia purjehduskenkiä. Oikeassa olin, käydessäni toisessa Aleksanterinkadun liikkeessä huomasin hyllyjen notkuvan himoitsemiani keltaisia kenkiä. Ei huolen häivää siis, meikäläinen hoiti homman kassan kautta kotiin.


Oi kunnon kevät, missä luuhaat? Oletteko te tehneet jo jotain pakollisia hankintoja lumettoman ja lämpimän kevään/kesän varalle?
♥ söpö

2 kommenttia:

  1. Melkosen herkkuja molemmat uutuudet! :)

    VastaaPoista
  2. Hauskat kengät, ovat kyllä melkein kuin banaanit. ;D

    VastaaPoista