6.1.2014

P.U.G.S

Pitkän tovin etsin yksinkertaista ketjukaulakorua kunnes löysin Glitteristä niitä kaksin kappalein. Kerroin jo aikaisemmin ostaneeni sekä hopeisen että kultaisen kaulakorun ja tällä kertaa kaulaan pääsi kultainen. Noi on juuri sopivan pituisia eivätkä tuo mieleen kuristusvälineitä kuten joissain muissa kaupoissa sovittamani korut..

Pidän todella paljon yksinkertaisen ja jokseenkin massiivisen kaulakorun yhdistämisestä kivaan svetariin, etenkin sellaiseen jossa on joku kuva tai teksti. Tai molemmat kuten joululahjaksi toivomassani paidassa jossa komeilee ostikon teksti sekä kuva kyseisestä koirarodusta. Kokonaisuuden housut on nähty Helsingin yöelämässä ja shoppailureissulla muttei koskaan blogini puolella. Pipoa en ole ennen käyttänyt mutta mun mielestä se hauskalla tavalla samanaikaisesti sopii sekä sotii housujen kuvioiden kanssa.

kengät Kookenkä (saatu blogin kautta) / housut, paita ja pipo H&M / kaulakoru Glitter

Nyt korvat hörölle kaikki jotka osallistuitte Philipsin arvontaan! Se on siis päättynyt ja tällä kertaa onnetar suosi nimimerkkejä christalfine ja jernie. Onnittelut voittajille, teille on lähetetty sähköpostia. Toiselta olen jo saanut vastauksen ja mikäli toinen voittajista sattuu tämän lukemaan niin lähettäisitkö mulle meiliä mahdollisimman pian. Kiitos kaikille osallistuneille, toivotaan että pian saataisiin jonkinlaista arvontaa jälleen päräyteltyä ilmoille. :)

Mulla on jo pitkään ollut tuunausfiilistä ilmassa. Mikäs olisikaan parempi tapa viettää maanantai-iltaa kun kaivaa välineet esiin ja ryhtyä tuumasta toimeen. Katsotaan mitä saan aikaiseksi, mulla on vahvasti sellainen tunne että se liittyy niitteihin. ;) Lupaan esitellä työni tuloksen mahdollisimman pian. Mikäli en epäonnistu totaalisesti. Olin juuri painamassa "julkaise postaus"-nappia mutta luettuani edellisen kirjoittamani lauseen päätin vielä varmuuden vuoksi koputtaa puuta..

6 kommenttia:

  1. siis wau mikä asu kokonaisuus.

    VastaaPoista
  2. apua mun sydän suli tolle hymykuvalle <3_<3

    VastaaPoista
  3. voi eii mikä hymypoika! :) saat kyllä väkipakolla aina sen hymyn munkin huulille :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, ihanaa! <3 Kiva kun kommentoit ja piristit jälleen. :)

      Poista