7.6.2014

ALMOST #ALLBLACKEVERYTHING

"Sataa sataa ropisee pilipili pom, pilipili pom.." Saanko esitellä, edellä meikäläisen vapaapäivien tunnusmusiikki. Oon täällä jo muutamaan otteeseen valitellut huonoa tuuriani vapaapäivilleni sattuneiden säiden suhteen ja tälläkin hetkellä näyttää siltä etten vieläkään pääse helteistä nauttimaan. Kai mun on hyväksyttävä asia. Jotain hyvää sentään, voin nimittäin käyttää vaatteita jotka sopivat myös syksyisiin olosuhteisiin. Ei sitten tule syksy yllätyksenä ja meitsi on jo valmis.

Asiasta kukkapurkkiin, arvatkaa mitä olen himoinnut todella pitkään? Hieman nolottaa myöntää että myös minä kuulun niihin ihmisiin jotka hypettävät Jack Daniel's-paitoja. Ne kun tuppaavat jakamaan mielipiteitä suuntaan jos toiseenkin. Olen ollut asian suhteen hieman saamaton ja paidan etsiminen on jäänyt muille valittamisen tasolle. Eräänä päivänä ystäväni kertoi ostaneensa kirpputorilta haluamani t-paidan eurolla. Hypin innosta mutta paita osoittautuikin pieneksi. Nanosekunnin masenneltuani sen keksin. Olen aina miettinyt harmaan farkkuliivini kaipaavan piristystä joten kiikutin sen ja paidan mummilleni aka hoviompelijalleni. "Jack Daniel's logo farkkuliivin selkään, kiitos." Ompelukone hurisi ja kuin alta aikayksikön minulla olikin jo oma viskiliivi. Ollaan kyllä semmoinen tehotiimi, mä suunnittelen ja mummi hoitelee hommat. Se jos mikä mulle passaa. ;)

kengät Bershka / housut H&M / svetari Weekday / laukku Gina Tricot / huivi Glitter

Olen liivistä niin innoissani että voisin käyttää sitä kyllästymiseen asti. Nämä kuvat on otettu sateessa viime vapaillani. Tälläkin hetkellä ulkona tihuttaa ja alan nyt pikkuhiljaa valmistautumaan kaverini kesäjuhliin. Taitaa ne sandaalit ja shortsit jäädä tällä kertaa kaapin perukoille. Jos bongaat tänään Helsingin yössä epämääräisen henkilön viilettämässä ympäriinsä kumisaappaissa ja keltaisessa Rukan sadetakissa, se olen minä.

3 kommenttia:

  1. kirjotat niin hauskasti :D on kyllä hieno liivi!

    VastaaPoista
  2. Komee liivi Joni! Ei löydy ihan jokaselta vastaan tulijalta!

    VastaaPoista