7.11.2016

IBA / GAALAHUMUA

Lauantaina oli kunnon blogipäivä! Päivällä järjestettiin Blogger's Inspiration Day ja illalla Inspiration Blog Awards. Mulla oli päivällä todella kiire ja piipahdin nopeasti ensimmäisenä mainitussa tapahtumassa. Sana "säälittävä" kuvaa meikäläisen kuvasaldoa päivätapahtumasta sillä olin liikkeellä yksin enkä tosiaan valitettavasti siellä kauaa ehtinyt olla. Illalla oli kuitenkin eri ääni kellossa, nappasin ystäväni Lenan käsivarteeni ja suuntasimme kohti Konepajan Brunoa missä myös iltatapahtuma järjestettiin. Mä olen aina pitänyt näistä Indiedaysin järjestämistä juhlista ja myös tällä kertaa blogigaalassa oli todella hauskaa. :)

Luotin tällä kertaa pukeutumisen suhteen mustaan. Ostin aikanaan paniikissa H&M:stä mustat puvunhousut töihin ja se kannatti, nämä ovat monet juhla-asut pelastaneet. Bleiseri on Hugo Bossin, mieletön kirpputorilöytö ellen sanoisi. Mustaa lookkia päätin piristää sinisellä rusetilla ja taskuliinalla. Seuralaiseni Lena päätyi pikkumustaan ja ainakin vaatteiden puolesta olimme täydellinen match. ;)

Logoseinäkuva / Henri Ilanen
 
 
Ihana Joanna
 
Kiitos Indiedaysille jälleen kerran kivoista pippaloista! :)
 
Haluan vielä tähän loppuun esittää mielettömät kiitokset kaikille jotka meitsiä äänesti. Vaikkei voitto kohdalleni osunut niin mun mieltä lämmittää suuresti se että kun äänestystilanne viime viikolla julkaistiin, olin top10:ssä. Todella kovassa seurassa kilpailtiin ja jo se on saavutus että yltää tollaisessa seurassa noinkin ylös. Sain myös paljon tsemppiviestejä jotka lämmittivät sydäntä. ♥ Eiköhän kuule pistetä vetoomusta menemään miesten omasta kategoriasta seuraavaan gaalaan ja katsotaan sitten kuinka käy? ;)
 
Oli mulla muuten myös glitteriä hiuksissa, se ei vaan kuvista näy. Näihin pirskahteleviin blogigaalatunnelmiin tällä erää, palataan pian. :)
 
 

4 kommenttia:

  1. Oletpa tyylikkäänä ollut! Ja ystäväsi myös :-)

    VastaaPoista
  2. Näytätpä (taas kerran) tyylikkäältä! ;)

    VastaaPoista