20.12.2016

HUOMIOHORO-HOUSUT

Kyllä meikäläinen on sen verran jouluhullu että pukeutumiseenkin heijastuu jouluisia viboja ilman että niitä sen koommin mietin. Bongasin juuri näistä asukuvista kliseisiä jouluun liittyviä asioita. Paita vilisee tähtiä, punaista väriä löytyy niin huivista, paidasta kuin kengistäkin ja viimeisimpänä housut jotka ovat takuuvarmaa hopean loistoa. Ne sokaisevat silmät yhtä lailla kuin valon kanssa kilpaa kimaltavat joulupallerot kuusen oksilla.

Puhutaanpa nyt hetki näistä mun hopeista housuista. Eräänä kauniina päivänä mun sisko tuli käymään ja kävi läpi housuja joista olen luopumassa, poikaystäväänsä ajatellen. Hopeat housut eivät niihin kuuluneet mutta ne sattuivat olemaan näkyvillä ja rakas siskoni naurahti ironisesti ääneen "siis mitkä nää housut on, mun on pakko lähettää poikkikselle kuva että löysin sulle housut". Taisi hän lisätä myös että "no tottahan toki nyt sulta Joni löytyy tällaiset(kin) housut..." Ostin nämä pöksyt aikoinaan silmällä pitäen mahdollisia naamiaisia tai teemajuhlia mutta hitto vie, kyllä mä hopeat housut jaloissa voin viipottaa muutenkin. Haluan uskoa kaikkien vastaantulijoiden miettineen että noniin, siinä joku joulufriikki viilettää, haha.

kengät Zara / housut Monki / paita ja takki H&M / laukku Gina Tricot
 
Mulla on omat jouluvalmistelut todella hyvällä mallilla. Lahjat on ostettu ja paketoitu. Lisäksi olen hankkinut kaikenlaista sälää kuuseen ja väsännyt pallojakin itse, kuten viimeksi näitte. Huomenna mulla on vapaapäivä ja sen pyhitän ryntäämällä mummolaan koristelemaan kuusen, tekemään piparkakkutalon ja puuhastelemaan kaiken ihanan jouluisen parissa. Tiesin tämän jo aiemmin mutta tämä viikko on mulle täyttä tuskaa, en meinaa pysyä pöksyissäni koska odotan joulua niin paljon. Olen oikeasti kuin lapsi karkkikaupassa. Ja tässä tuskaisessa odotuksessa pitäisi pystyä tehdä töitä vielä torstai ja perjantai?! Toivottakaa mulle onnea..
 
Tässä vaiheessa haluan jo toivottaa jokaiselle aivan ihanaa jouluviikkoa, nauttikaa tästä tunnelmasta ja jos sellaista ei vielä jostain kumman syystä ole - laittakaa vaikka joululaulut pauhaamaan. Vaihtoehtoisesti voit myös seurata mua snäpissä nimimerkillä sopojoni sillä sinne on taatusti luvassa päätöntä joulufiilistelyä oikein olan takaa. ;)
 
 

2 kommenttia:

  1. Superit pökät! Ja joulu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavat pöksyt jos multa kysytään! Ja joo, joulu on <3 x 1000

      Poista