27.2.2017

HIPSTERIN FARKKUYLIANNOSTUS

Tadaa! Huomaatteko mikäs se siellä blogin ylhäällä komeileekaan? Kyllä, upouusi banneri. ;) Olin jo pidemmän aikaa haudutellut pääkopassani ideaa uudesta edellistä hillitymmästä bannerista. Ihana Mirva sattui kysymään meikäläiseltä haluaisinko itselleni uuden kuvan. Hän on siis piirtänyt ja toteuttanut edellisenkin ja kerroin hänelle mitä tällä kertaa haen takaa. Olin ajatellut pelkistettyä mustavalkoista mutta mainitsin myös pitäväni turkoosista väristä. Olen lopputulokseen supertyytyväinen ja sain juuri sitä mitä tilasinkin. Hillitty, tyylikäs ja turkoosi väri sitoo kuvan sekä blogin nimen yhdeksi kokonaisuudeksi. Se nyt on varmasti sanomattakin selvää että meitsi tykkää, ei kai se muuten tuolla paraatipaikalla komeilisikaan. ;) Suuri kiitos taitavan Mirvan suuntaan. ♥

Nyt kun banneria on ihasteltu kysyn sinulta kysymyksen. Tuleeko sulle ikinä pakottava tarve kiskaista yllesi yliannostus farkkua ja vetää päähän hipsterilasit ilman vahvuuksia? Ai ei.. Eräänä kauniina päivänä mulle tuli, toteutin visioni ja pidin lopputuloksesta todella paljon. Ei nyt sentään ihan pelkäksi farkuksi mennyt sillä yhdistin sekaan ihanan pitkän osittain kulutetun neuletakin jonka ystäväni toi mulle tuliaisiksi Teneriffalta. Se on aina parasta kun joku tuo tuliaisia ulkomailta ja ne osuvat täysin nappiin. Niin ja tietenkin vielä paremmaksi asian tekee se että tuliainen on ostettu vaatekaupasta jota ei Suomessa ole ja sattuupa se olemaan yksi lempipuljuistani. Kirppareilta teen usein löytöjä ja tästäkin asusta muutama löytyi. Eiköhän katsasteta päiväni hipsterinä, farkkuyliannostuksen vetäneenä.

kengät Rieker / farkut Zara / farkkupaita H&M / neuletakki Bershka /
farkkutakki ja laukku 2nd hand / kaulakoru Topman
 
Tässä lähiaikoina on tulossa muutama kiva tapahtuma joihin olen blogin kautta saanut kutsun. Niiden tunnelmista pölpöttelen tottakai sitten kuvien kera lisää kun olen niissä käväissyt. Oikein mukavaa alkanutta viikkoa juuri sinulle. :)
 
Niin ja keskiviikkona mulla on omaan elämääni liittyen jännät paikat, en vielä paljasta mistä on kyse mutta kenties avaan asiaa tuonnempana. Pitäkää peukkuja. Awink, awink. ;)
 
 

4 kommenttia:

  1. Harvoin kommentoin, mutta nyt on pakko; todella tyylikäs asu! Aivan nappiin :)

    VastaaPoista
  2. On kyllä UPEE banneri kuva! (Y)

    VastaaPoista