9.5.2017

NAHKAINEN ARMEIJAPOJU

Tällä hetkellä mulla on huulillani leveä hymy. Arvatkaapa mistä se johtuu? Meinasin kirjoittaa että Eurosiivut alkavat tänään mikä kertoo varmasti siitä että olen erittäin innoissani kun en enää osaa edes kirjoittaa oikein. Viiletin tänään töissä viime vuoden Euroviisu-paita viuhuen ja vaihdoin puhelimeeni viisukuoret. Ai minäkö viisufani.. :D Muistakaahan kääntää tänään kymmeneltä ykköselle ja nauttikaa vuoden parhaimmasta viihteestä. Ensimmäinen semifinaali käydään aivan pian ja Suomi esiintyy tänään. Itse en ole syttynyt Suomen biisille alkuunkaan mutta toivon tietysti parasta. Olen tottahan toki jo hyvissä ajoin tehnyt taustatutkimusta ja popittanut biisejä etukäteen. Tällä hetkellä Tanska ja Belgia ovat suosikkejani. Myös Viro, Espanja ja Romania iskevät. Toki uusia suosikkejakin varmasti kisan edetessä muotoutuu sillä osittainhan se on kiinni myös liveshowsta. Jännää!! ;)

Musta tuntuu että olen tällä hetkellä innoissani kaikesta ja duunissakin mulle juuri sanottiin että ihanaa kun olen aina niin iloinen. Yksi syy tuhansiin hymyihini on uusi maastokuosinen nahkatakki minkä Zarasta tilasin itselleni ja kävin myymälästä noutamassa kuten viimeksi vihjailin. Kuolasin tätä nettikaupassa laittoman kauan ja lopulta päätin sen hankkia itselleni. Enkä kadu yhtään, tää on täydellinen. Olin kuulkaa nahkainen armeijapoika kun repäisin ja yhdistin upouuden takkini nahkapöksyihin ja maihareihin. Asu ei paljoa muuta kaivannutkaan, maastokuosi erottui edukseen muuten mustassa asukokonaisuudessa.

kengät Dr. Martens / nahkahousut, t-paita ja aurinkolasit H&M / nahkatakki Zara
 
Tänään illalla katselen viisujen ensimmäistä semifinaalia mistä johtuen herään huomiseen aamuvuoroon silmät ristissä, mutta kyllähän sitä nyt tällaisen tapahtuman takia täytyy kärsiä. Uskon kuitenkin että väsymyksestä huolimatta olen huomennakin yhtä hymyä koska ryntään suoraan duunista parturiin! Vihdoinkin.. Kuten viimeksi sanoin, huomenna jysähtää kuulkaa sellainen kesätukka että oksat pois. Sitä odotellessa.. ;)
 
Oikein mahtavaa viisuviikkoa itse kullekin, pian aion leiriytyä sohvalle ja korkata huurteisen. EUROVIISUUUUUUUUUUT! ♥
 
 

4 kommenttia:

  1. Wooou vähänkö hieno asu ja takki on cool! ;)

    VastaaPoista
  2. Uuu, mikä asu! Nahka himottaa, sun päällä tosi cool! Vaikka Suomi ei päässyt jatkoon, oon joka euroviisut seurannut. Ja niin nytkin! EUROVIISUUUUUUUUUUT! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Pinja, kiitos <3 Euroviisut on täydellisyytääääää!!

      Poista